Πτυχιακή εργασία του Χρυσοβαλάντη Αλιβίζου (2021). Πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, στο τρίτο κεφάλαιο αναφέρονται καλές πρακτικές για την υλοποίηση ενός παιχνιδοποιημένου περιβάλλοντος μάθησης και στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάζονται περιπτώσεις παιχνιδοποίησης στην εκπαίδευση καθώς και εξειδικευμένες πλατφόρμες παιχνιδοποιημένης μάθησης. Διαβάστε...

Καινοτόμες διδακτικές
Θεωρητικό υλικό και διδακτικές πρακτικές
Μια πολύ ενδιαφέρουσα διδακτική πρόταση αξιοποίησης ενός μουσικού video με θέμα τα ασυνόδευτα ανήλικα, που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό "Παιδαγωγικά ρεύματα Αιγαίου". Διαθέσιμη στο συνημμένο έγγραφο.
Άρθρο του Αλιβίζου Σοφού στο περιοδικό "Παιδαγωγικά ρεύματα στο Αιγαίο". Διαθέσιμο εδώ: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/revmata/article/view/32036/24326
Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Η δημιουργική γραφή στη διδασκαλία της λογοτεχνίας στο γυμνάσιο- προτάσεις εφαρμογής και αξιολόγησης. Παρουσίαση της Καλαούζη Κων/νας, ΣΕΕ ΠΕ02 του 2ου ΠΕΚΕΣ Ν. Αιγαίου.
Κείμενο της Μάρως Γαλάνη σχετικά με τεχνικές θεάτρου που μπορούν να βρουν εφαρμογή στην εκπαιδευτική διαδικασία.
Διπλωματική εργασία της Αρετής Φωτοπούλου- Στοιχεία θεατρικότητας στην παπαδιαμαντική διηγηματογραφία- Μια πρόταση δραματοποίησης.
Παρουσίαση του Γαργαλιάνου Σταμάτη σχετικά με την διερευνητική δραματοποίηση και την αξιοποίησή της στην διδασκαλία της λογοτεχνίας. Δείτε την παρουσίαση στο συνημμένο έγγραφο
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΜΕ COMICS
Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση των Σίμου Ρετάλη και Μιχάλη Μπολουδάκη με τίτλο "Διδάσκοντας με comics- educomics".
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΙΚΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Μια παρουσίαση της φιλολόγου Κατερίνας Προκοπίου, που έχει συγγράψει την σειρά "Αρχαία ελληνικά σε comics" Α΄-Β'-Γ' γυμνασίου, εκδ. 24γράμματα.
Το παρόν εγχειρίδιο, "Δημιουργική γραφή-Οδηγίες πλεύσεως" του Μίμη Σουλιώτη, είναι προορισμένο να στηρίξει την πρακτική άσκηση των μαθητών στη λογοτεχνική γραφή, με στόχο αφενός να αναπτύξουν τη δημιουργικότητά τους και αφετέρου να γίνουν επαρκέστεροι αναγνώστες, μέσω της πλέον βιωματικής δραστηριότητας στο χώρο της λογοτεχνίας, της συγγραφής....